سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معماری داخلی ساختمان

دکوراسیون داخلی دفتر کار




روشنایی پردازی قدم‌بعدی در دکوراسیون داخلی دفتر کار  کوچک است . چگونگی فروغ و روشنایی پردازی یکی دیگر از فاکتور های مفید در بزرگ آشکار کردن فضاست .

از ترفند های توصیه شده به وسیله طراحان داخلی مشهور , نوروروشنایی پرداز سه بعدی است . ایده جذاب کاربردی دیگر این است که شما هالوژن هایی را بر روی سقف تعبیه فرمائید .

برای نگه داری سندها و پوشه های مرتبط با عمل , در حالتی که فضای کافی برای گنجه ندارید , می‌توانید بر روی دیوار شلف و یا این که قفسه نصب فرمائید البته حواستان باشد تا درین عمل زیاده روی نکنید .

به این دلیل که محیط عمل را به هم ریخته و نامرتب نشان می‌دهد . خوبتر است تا میز های با کشو خریداری فرمائید . در‌این حالت نیز از اطراف به طریق باصرفه به کار گیری نموده اید و نیز نظم را در محیط عمل رعایت نموده اید .

می توانید برای آنکه شم تازگی و طراوت را در محیط عمل تولید فرمایید , از گیاهان به کار گیری نمائید .

http://www.abstreco.com/%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D9%81%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9/


نکاتی دیگر از دکورا سیون داخلی دفتر کار آبستره

 



مدام در دفتر کوچک می بایست همت شود تا روی میز آراسته و خلوت باشد . موردی که چه بسا از دید علمی نیز اثبات شده این است که فضای عمل در‌صورتی‌که تروتمیز و منظم باشد ,

تاثیر مستقیمی بر سعی کارکنان میگذارد و سبب می شود تا بتوانند با متانت وظیفه های کاری خویش را انجام دهند

پس اسباب مازاد را روی میز و یا این که پایین میز انباشته نکنید چرا‌که جلوه قشنگی به محیط عمل نخواهد اعطا کرد .

درصورتی که عمل کمپانی یا این که محل کار شما به نحوی است که هر کارمند نیازمند داشتن فضای مجزایی است , خوب تر است تا به جای ساخت دیوار , از جدا کننده های شیشه ای و یا این که چوبی استفاه نمائید . ساخت دیوار منجر می شود تا پرسنل فضای محدودی داشته باشند .